Home Groene stroom Unieke code niet ontvangen

Unieke code niet ontvangen

Sinds half november 2016 is Infrax het enige aanspreekpunt voor eigenaars van zonnepanelen in haar werkingsgebied.
Tussen 23 november en 22 december ontvingen deze klanten - via mail - een persoonlijke code om hun installatie met de nieuwe database van Infrax te koppelen.
Bij circa 45 000 klanten verliep dit vlekkeloos.

Ben je eigenaar van zonnepanelen in het werkingsgebied van Infrax en heb je de installatie nog niet gekoppeld via mijn.infrax.be? Hou dan in de week van 30 januari 2017 je mailbox(en) extra in het oog. Je ontvangt van ons een herinneringsmail met nogmaals de unieke code en handleiding.
Gebruik je een nieuw/ander e-mailadres? Neem dan telefonisch contact op via 078 35 30 20. Wij bezorgen je dan binnen de vijf werkdagen de code op dit nieuwe e-mailadres.

Heb je nog geen code gekregen, contacteer ons dan via het contactformulier of de Infolijn. Geef zeker ook je PVZ-nummer(s) mee. Zo kunnen we je sneller verder helpen.

Klanten die in het verleden hebben aangeven hun dossier niet digitaal te beheren, hebben eerder van ons een persoonlijke brief ontvangen. Daarin stond al dat je in dat geval formulieren voor het opsturen van de meterstanden van je zonnepanelen kan afhalen in een van onze klantenkantoren of je kan ze hier downloaden.
Energiescan