Home Over Infrax Infrax in detail Charter klantvriendelijkheid

Charter klantvriendelijkheid

Infrax heeft het Charter voor klantvriendelijkheid (pdf, 161 kB, 12p) van de Federale Overheidsdienst Economie ondertekend.

Voor de bedrijven en organisaties die dit charter ondertekenen is klantentevredenheid en klantgerichtheid van primordiaal belang en het sluit aan bij hun geleverde inspanningen en geplande initiatieven op dat vlak. De ondertekenaars verbinden zich tot het inzetten van alle redelijke middelen ter verbetering van hun interne procedures voor registratie, traceerbaarheid en behandeling van vragen en klachten van consumenten. De ondertekenaars zullen zich maximaal inzetten om nog meer tastbare resultaten te behalen voor een klantvriendelijker beleid.

De naleving van dit charter moet er toe leiden dat de kwaliteit van de antwoorden aan de consumenten voortdurend verbetert. Het uitgangspunt is dat de consumenten zo vlug mogelijk een correct en volledig antwoord krijgen op hun vragen of klachten.


1000 km Kom op tegen Kanker